Au început inscrierile pentru Crosul Cramelor 2014, care se va desfășura pe 18 octombrie la Urlați, în județul Prahova. Crosul Cramelor este un eveniment organizat de Perform Experience, dedicat bucuriei de a face mișcare în mijlocul naturii, departe de zgomotul citadin, printre dealurile roditoare ale viilor, în anotimpul care ne răsplătește cu gustul dulce și aromat al mustului proaspăt!
„Crosul Cramelor înseamnă o incursiune în inima a tot ce are țara noastră mai frumos: peisajele unice ale dealurilor Prahovei, gustul tomnatic al mustului proaspăt și istoria deosebită a Drumului Vinului, cu podgoriile și conacele lui neprețuite”, a declarat Ovidiu Constantin Cocieru, Directorul General al Perform Experience Group.
Data și locul desfășurării
Crosul Cramelor (Urlați 2014) se va desfășura sâmbătă, 18 octombrie 2014, în localitatea Urlați, județul Prahova. Zona de start a evenimentului este organizată pe stadionul de fotbal din localitatea Urlați, str. Orzoaia de Sus, lângă Muzeul Conacul Bellu. Pentru cei care nu au mașină, organizatorii pun la dispoziție, contra cost, un serviciu de transport din București la locul de start și retur.
Trasee
Crosul Cramelor (Urlați 2014) are două trasee: unul de 7 km și unul de 17 km.
Traseul de 7 km are o diferență de nivel de 120 de metri și traversează orașul Urlati și dealurile cu vii din jur pe drumuri de asfalt și beton, dar și, pe alocuri, pietriș și pământ. Traseul beneficiază de 2 puncte de rehidratare și 2 puncte de asistență medicală de urgență ale Asociației Salvatorilor Voluntari pentru Situații de Urgență (ASVSU). Harta traseului de 7 km, cu poziționarea principalelor puncte de interes, poate fi consultată în imaginea de mai jos sau dând click aici.
Traseul de 17 km are o diferență de nivel de 340 de metri și traversează orașul Urlați și dealurile cu vii din jur pe drumuri de asfalt, beton, pietriș și pământ. Traseul beneficiază de 5 puncte de rehidratare și 5 puncte de asistență medicală de urgență ASVSU. Harta traseului de 17 km, cu poziționarea principalelor puncte de interes, poate fi consultată în imaginea de mai jos sau dând click aici.
Pachetul de participare
Ca urmare a înscrierii în concurs, fiecare persoană va primi un pachet de participare alcătuit din: tricou personalizat cu logo-ul evenimentului, voucher din partea Cramei Basilescu, număr de participare, medalie de finisher, porție de mâncare oferită dupa eveniment, pahar de must oferit de Crama Basilescu după eveniment.
În plus față de pachetul de participare, participanții vor beneficia de următoarele servicii: marcaj traseu, cronometrare manuală, asistență medicala la start și pe traseu, punct de alimentare la start, puncte de hidratare pe traseu, foto eveniment, vestiar și garderobă, cort adăpostire, vinuri la prețuri promoționale disponibile la Crama Basilescu în ziua evenimentului.
Cine poate sa participe?
Evenimentul este deschis tuturor iubitorilor de mișcare cu vârste peste 18 ani, indiferent de nivelul de pregătire.
Pentru fiecare dintre traseele de 7 km și 17 km categoriile de concurs sunt:
• Open Masculin (General și 3 subcategorii: 18-34 ani, 35-50 ani, +50 ani)
• Open Feminin (General și 3 subcategorii: 18-34 ani, 35-50 ani, +50 ani)
Premii
Pentru fiecare dintre traseele 7 km și 17 km, la categoriile Open Masculin (General) și Open Feminin (General), locurile 1, 2 și 3 vor fi premiate cu medalie, diplomă și o sticlă de Feteasca Neagra Roze (vin roze) – Îngeri din Micul Paris, oferită de Crama Basilescu. Subcategoriile (18-34 ani, 35-50 ani, +50 ani) vor fi premiate cu medalie și diplomă. Câștigatorii de la General nu vor fi premiați și în cadrul subcategoriilor.
Tombolă
La tombolă, participanții mai pot câștiga: doua sticle de Tămâioasă Românească – Eclipse, două sticle de Burgund Mare Roze – Eclipse și două sticle de Riesling Italian – Eclipse. Vinurile sunt oferite de Crama Basilescu.
Inscrieri
Toți cei care doresc să se înscrie o pot face pe site-ul oficial al evenimentului: http://www.crosulcramelor.ro/
Parteneri
Evenimentul este organizat cu sprijinul Primăriei Orașului Urlați, Cramei Basilescu, Asociației Salvatorilor Voluntari pentru Situații de Urgență și firmei de securitate SSG Security, care va asigura paza și ordinea în cadrul evenimentului.