Ediția din această primăvară a Târgului de Turism al României, desfășurată la Romexpo între 16-19 februarie 2017, a fost vizitată de peste 23.000 de vizitatori. Numărul acestora este în creștere cu 5% față de ediția precedentă.
Târgul de Turism al României este cel mai mare eveniment autohton dedicat
industriei, iar bilanțul ediției de primăvară arată importanța acestui eveniment atât pentru revigorarea turismului intern, cât și pentru promovarea turismului internațional.
Peste 270 de agenții de turism și tour-operatorii din 15 țări (Austria, Bulgaria, Croația, Egipt, Federația Rusă, Grecia, Israel, Moldova, Palestina, Polonia, Republica Cehă, Republica Dominicană, România, Turcia și Ungaria) au stat la dispoziția vizitatorilor pentru a crea împreună cu aceștia vacanțe personalizate în funcție de bugetul și preferințele fiecăruia. De asemenea, târgul a beneficiat de participările oficiale ale Bulgariei, Greciei, Israelului, Marocului, Republicii Moldova, Palestinei și Turciei.
În cadrul Târgului de Turism au fost prezentate oferte pentru toate buzunarele și preferințele, nu au lipsit pachetele pentru pasionaţii de turism cultural, turism de tratament, rural sau de business, dar şi pentru cei entuziasmaţi de croaziere, destinaţii exotice şi turism de aventură și au fost dezvăluite destinațiile anului 2017.
Romexpo, partenerii săi și agențiile de turism au acordat o atenție deosebită turismului românesc. Vizitatorii și-au putut achiziționa călătorii în Maramureş, în Bucovina, în ținuturile unice ale Harghitei și Covasnei, drumeţii prin Apuseni, excursii în Delta Dunării sau pachete pentru petrecerea vacanței de vară pe litoralul Mării Negre.
Succesul ediției de primăvară este accentuat și de faptul că au fost achiziționate mii de vacanțe atât în țară, cât și în străinătate.
Ediția de primăvară a Târgului de Turism se va desfășura în 2018 între 1 și 4 martie.
S-ar putea să vă placă și:
Ce oferte găsiți la Târgul de Turism, ediția de primăvară 2017